Barion Pixel
Používáním našich webových stránek souhlasíte s používáním cookies v souladu s našimi zásadami ochrany soukromí.

Platba, doručení

Výběr produktu

Zákazník má možnost vybírat a objednávat produkty z nabídky internetového obchodu. Kliknutím na vybraný produkt si může zobrazit jeho podrobnější popis. V případě zájmu o nákup vloží požadovaný produkt do virtuálního košíku kliknutím na tlačítko „Do košíku“. Kliknutím na tlačítko „Zobrazit košík“ může zákazník zobrazit produkty v košíku, konečnou částku objednávky a náklady na dopravu. Zde si může zkontrolovat správnost objednávky, zejména ceny a množství, které může podle potřeby upravit. Košík automaticky vypočítá celkovou částku objednávky.

Odeslání objednávky

Pokud zákazník považuje množství produktů v košíku za správné, zkontroloval konečnou částku a rozhodl se nákup uskutečnit, jednoduše klikne na tlačítko „Pokladna“. V našem obchodě je možné nakupovat i bez registrace, proto si může zákazník vybrat z následujících tří možností:

  • přihlásit se jako registrovaný zákazník,

  • zaregistrovat se jako nový zákazník,

  • nakoupit bez registrace.

Pokud už zákazník v našem obchodě nakupoval, zadá e-mailovou adresu a heslo použité při registraci. Pokud se chce zaregistrovat jako nový zákazník, zadá potřebné údaje pro nákup, které si systém uloží, a při příštím nákupu už se jen přihlásí. Při nákupu bez registrace je třeba zadat fakturační a doručovací adresu.

V dalším kroku si zákazník zvolí způsob doručení:

  • doručení kurýrem GLS

  • doručení kurýrem MPL (maďarská pošta)

  • kurýrní služba Packeta

  • kurýrní služba Foxpost

  • osobní odběr na zákaznické podpoře (po předchozí dohodě)

Poté si zvolí způsob platby:

  • bankovní převod – po odeslání objednávky zákazník obdrží e-mail s informací, že objednávka je „v čekání“; jakmile bude částka připsána na náš účet, objednávku aktivujeme a zašleme všechny potřebné informace e-mailem.

  • dobírka – platba v hotovosti při doručení zásilky kurýrem DPD.

  • platba kartou K&H – online platba přes zabezpečený systém banky K&H.

  • hotově – při osobním odběru v předem dohodnutém termínu.

Pokud zákazník souhlasí s obsahem objednávky, klikne na tlačítko „Objednat“.


Ceny

Naše ceny jsou platné v době objednávky a jsou uvedeny u každého produktu v internetovém obchodě. Jsou to ceny s DPH, ale nezahrnují náklady na dopravu. Ty jsou uvedeny v průběhu objednávky i v obchodních podmínkách. V případě chyby nebo nedostatku v popisu produktu nebo cenách si vyhrazujeme právo na opravu. V takovém případě zákazníka ihned po zjištění nebo opravě chyby informujeme. Poté zákazník může objednávku znovu potvrdit, nebo může on či prodávající od smlouvy odstoupit.


Zpracování objednávek

Objednávky jsou zpracovávány do 24 hodin.


Možnost opravy chyb při zadávání údajů

Chyby při zadávání údajů lze opravit před kliknutím na tlačítko „Objednat“.


Potvrzení objednávky

O každé objednávce zasíláme e-mailové potvrzení. To znamená, že po odeslání objednávky obdrží zákazník automatický e-mail s potvrzením o jejím přijetí a později e-mail s předpokládaným termínem doručení. V případě potřeby lze kontaktovat zákaznickou podporu na telefonních číslech uvedených v e-mailu.


Platební podmínky

V našem obchodě lze platit bankovním převodem, platební kartou, osobně nebo na dobírku. V případě dobírky je nutné uhradit celkovou částku objednávky včetně nákladů na dopravu v hotovosti při převzetí zásilky.


Doručení

Zásilky doručují kurýrní služby GLS, MPL, Packeta nebo Foxpost. Doba doručení je uvedena v procesu objednávky i v potvrzovacím e-mailu. O termínu doručení je možné se domluvit na telefonním čísle uvedeném v e-mailu.

Ceny dopravy:

Naše ceny dopravy se mohou měnit v závislosti na změnách u kurýrních společností.

Odstoupení od dodání
Pokud internetový obchod nemůže splnit své smluvní závazky z důvodu, že zboží uvedené ve smlouvě není k dispozici, nebo není schopen poskytnout objednanou službu, je povinen o tom informovat zákazníka. Internetový obchod neuzavírá smlouvy s nezletilými osobami. Přijetím obchodních podmínek zákazník prohlašuje, že je plnoletý.

Vrácení zboží
Zboží přijímáme zpět pouze v původním stavu a obalu, v kompletním množství a kvalitě, bez známek používání.

Informace o podmínkách uzavření smlouvy
Jazykem smlouvy je maďarština. Uzavřená smlouva je / není považována za písemně uzavřenou. Smlouva je / není archivována a bude / nebude zpřístupněna dodatečně.

Právo na odstoupení od smlouvy / Záruka vrácení zboží
Zákazník může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do pěti pracovních dnů. Právo na odstoupení může uplatnit ode dne převzetí zboží. Prodávající je povinen částku zaplacenou zákazníkem vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od odstoupení.
Zákazník nemůže uplatnit právo na odstoupení, pokud otevřel obal zboží a/nebo již začal výrobek používat obvyklým způsobem.
Náklady na vrácení zboží v důsledku uplatnění práva na odstoupení nese zákazník. Zákazník nemá žádné další náklady. Prodávající však může požadovat náhradu škody způsobené nevhodným použitím výrobku.
Pokud vrácené zboží není ve stavu vhodném k dalšímu prodeji, je zákazník povinen uhradit škodu, pokud zhoršení stavu, poškození nebo nemožnost vrácení způsobil úmyslně nebo z nedbalosti.

Pokud se při rozbalení v přítomnosti doručovatele (poštovního doručovatele nebo kurýra) zjistí, že je zboží poškozené a je prokazatelné, že k poškození došlo před převzetím, zajistíme okamžité vrácení zboží a zrušení prodeje.
Jakékoliv poškození nebo chybějící obsah musí být zaznamenány v předávacím protokolu mezi doručovatelem a příjemcem!
Za pozdější reklamace týkající se poškození nebo chybějícího obsahu neneseme odpovědnost!
Znění nařízení vlády č. 17/1999 o právu na odstoupení od smlouvy je dostupné ke stažení na webových stránkách Národního úřadu pro ochranu spotřebitele.

Výhrada vlastnického práva
Dodané zboží zůstává ve vlastnictví prodávajícího až do úplného zaplacení kupní ceny. V případě chybné nebo neakceptované objednávky bude zboží zaevidováno na sklad pod jménem „nového“ vlastníka a po úspěšném dalším prodeji bude protihodnota vyplacena novému vlastníkovi.

Změna nebo zrušení objednávky
Podle zákona č. CVIII/2001 obdrží zákazník ihned po odeslání objednávky automatické potvrzení přijetí objednávky prostřednictvím softwaru internetového obchodu. Toto potvrzení nepředstavuje smlouvu mezi prodávajícím a zákazníkem! Pouze informuje zákazníka, že jeho požadavek byl zaregistrován a předán příslušnému pracovníkovi prodávajícího.

Pokud zákazník neobdrží toto potvrzení do 48 hodin, přestává být jeho nabídka závazná.
Prodávající umožňuje zákazníkovi zrušit objednávku elektronicky až do začátku jejího zpracování. O zahájení zpracování objednávky bude zákazník informován e-mailem a/nebo telefonicky, včetně odhadované doby dodání. Po tomto oznámení je možné objednávku zrušit pouze osobně nebo prostřednictvím kontaktů uvedených v sekcích „Zákaznický servis“ nebo „Kontakt“.

Dodatečná změna objednávky je možná pouze písemně, e-mailem.

Na začátku stránky