Barion Pixel
Používáním našich webových stránek souhlasíte s používáním cookies v souladu s našimi zásadami ochrany soukromí.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi společností NFC Trading Partner Kft. (se sídlem: 5231 Fegyvernek Szent Erzsébet út 107., IČO: 16-09-021897, DIČ: 32383593-2-16, dále jen "Prodávající") a kupujícím (dále jen "Kupující") v souvislosti s prodejem zboží prostřednictvím internetového obchodu provozovaného Prodávajícím na webové stránce www.naviforce.hu. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, která vzniká mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím internetu a elektronického obchodu (dále jen "Smlouva").

1.1. Podrobné skutečné vlastnosti produktů jsou uvedeny v popisech produktů na webových stránkách a v návodu k použití, který bude přiložen k produktu.

Obrázky na webových stránkách a v reklamních materiálech jsou pouze ilustrativní.

Kupující bere na vědomí, že obrázky zobrazené na těchto stránkách mohou mít minimální odchylky od skutečně prodávaného zboží (např. odstíny barev). Tyto odchylky mohou záviset na typu elektronických zařízení a nastavení obrazovky. Prodávající neodpovídá za tyto odchylky.

Kupující bere na vědomí, že po potvrzení objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi stranami na dálku, což vytváří povinnost platit za objednané zboží a převzít jej a zaplatit cenu zboží, včetně nákladů na dopravu, přepravní společnosti. Prodávající vylučuje odpovědnost za jakékoliv chyby nebo překlepy způsobené Kupujícím při zadání objednávky.

Smlouva mezi stranami bude potvrzena e-mailem a vznikne zasláním potvrzení objednávky Kupujícímu. Prodávající objednávku elektronicky potvrďte bezodkladně, nejpozději však do 72 hodin. Pokud potvrzení objednávky nebude doručeno Kupujícímu do očekávané lhůty, která závisí na povaze služby, ale ne déle než 72 hodin, Kupující je osvobozen od povinnosti ke smlouvě. Objednávka a její potvrzení se považují za přijaté, když jsou pro každou stranu přístupné. Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění potvrzení objednávky způsobené chybnou e-mailovou adresou poskytnutou Kupujícím nebo technickými problémy v jeho účtu, které brání příjmu e-mailů.

Prodávající má právo zrušit celou objednávku nebo její část, pokud kvůli nedostatku zásob není schopen objednávku splnit ve lhůtě stanovené těmito VOP. Prodávající má rovněž právo zaslat náhradní produkt, pokud požadovaný produkt není k dispozici. V těchto případech je Prodávající povinen informovat Kupujícího.

Pokud není produkt dostupný v českém skladě, Prodávající si vyhrazuje právo splnit smlouvu s použitím produktu pocházejícího z jiného členského státu EU a/nebo využít subdodavatele nebo jiného pomocníka (plnění pomocníka), který přímo doručí objednaný produkt Kupujícímu – za nezměněnou cenu a kvalitu – prostřednictvím smluvního přepravce.

1.2. Cena zboží je vždy uvedena vedle vybraného produktu a zahrnuje DPH. Cena zboží nezahrnuje náklady na dopravu; náklady na dopravu jsou stanoveny zvlášť. Kupující se může o nákladech na dopravu informovat při zadávání objednávky.

Pokud i přes veškerou péči Prodávajícího bude na webových stránkách a příslušných marketingových kanálech uvedena chybná cena, zejména pokud se výrazně liší od běžné, všeobecně přijímané ceny produktu nebo dojde k chybě systému, včetně cen "0" Kč nebo "1" Kč, není Prodávající povinen dodat zboží za tuto chybnou cenu, ale může nabídnout dodání za správnou cenu, na základě které může Kupující zrušit svůj úmysl nákupu.

1.3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny produktů a náklady na přepravu. Tato změna se netýká ceny již objednaných produktů a služeb; nákup produktů a využívání služeb bude probíhat za cenu uvedenou v objednávce. V případě poklesu ceny mezi odesláním objednávky a přijetím zboží nemá Prodávající povinnost vrátit peníze; zároveň Prodávající nezohlední případné zvýšení ceny po odeslání objednávky.

1.4. Při jedné objednávce lze využít pouze jeden kupón. Kupónové slevy nejsou kumulovatelné. Kupóny nelze uplatnit na produkty, u nichž je na stránce uvedeno "Na tento produkt nelze uplatnit slevový kupón!" Slevový kupón se nevztahuje na náklady na dopravu. Kupóny nelze vyměnit za peníze. Pokud kupující vrátí produkt zakoupený s kupónem, vrácená částka se bude řídit částkou uvedenou na faktuře.

1.5. Kupující je povinen zaplatit cenu zboží nejpozději při převzetí. Zaplacením ceny zboží splní Kupující svoji část smlouvy. Prodávající si zachovává vlastnické právo k zboží až do úplného zaplacení.

Kupující může zaplatit cenu zboží na dobírku nebo kartou. Pro každou platební metodu platí podmínky poskytovatele dané služby. Poskytovatel třetí strany může na poplatky za tuto službu účtovat poplatky, které nepatří k cenám služby poskytované obchodem.

V případě zpoždění platby je Kupující povinen uhradit Prodávajícímu úrok z prodlení podle zákona č. 2013/5 o občanském právu (dále "OZ").

1.6. Doba dodání začíná běžet po potvrzení objednávky podle bodu 1.1. Prodávající je povinen splnit objednávku do 14 dnů od tohoto data. Po uplynutí této lhůty má Kupující právo odstoupit od smlouvy.

Pokud Prodávající využije subdodavatele k plnění objednávky, odpovídá za plnění smlouvy.

2.1. Prodávající zajistí dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby na adresu uvedenou Kupujícím. Cena dopravy je na straně Kupujícího. Podmínky dopravy najdete na webových stránkách.

2.2. Pokud Prodávající používá Packeta, e-mailová komunikace a sledování zásilky budou zajištěny. Kupující má možnost změnit termín doručení podle potřeby. Prodávající nezajišťuje doručení na konkrétní čas.

2.3. Pokud Kupující nepřevezme zásilku na uvedený termín, Prodávající může požadovat další náklady za opětovné doručení, nebo smlouvu zrušit.

2.4. V okamžiku doručení zboží přechází na Kupujícího riziko poškození. Kupující je povinen prověřit zásilku při jejím převzetí.

2.5. Pokud Kupující neplatí cenu včas, může Prodávající zrušit objednávku a smlouvu.

3.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud zboží není v souladu s popisem, Kupující může požádat o vrácení nebo výměnu. Zboží musí být vráceno v původním stavu. Náklady na vrácení zboží nese Kupující.

V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu v původním stavu - s označením, bez poškození a známek použití - společně se všemi souvisejícími dokumenty a dokumentací předanou kupujícímu, a to nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení. Náklady na vrácení zboží nese kupující. K zásilce musí být přiloženo řádně vyplněné prohlášení o vrácení. Spotřebitel je odpovědný za použití zboží, které přesahuje použití nezbytné k určení jeho vlastností a fungování, a za hodnotu, kterou zboží ztratí v důsledku tohoto nadměrného používání. V takovém případě se vrací pouze část kupní ceny po odečtení hodnoty snížení ceny.

Pokud kupující nezaplatil poštovné při odeslání zboží, má prodávající právo tuto částku odečíst od vrácené kupní ceny.

Odstoupení od smlouvy nelze uplatnit – mimo jiné – v následujících případech:

-  olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

A visszatérítendő összegek a vásárlástól való elállás illetve reklamáció elismerését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül kerülnek visszatérítésre. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.

 

4.

4.1. Práva na záruku při vadném plnění prodávajícím

Kupující může uplatnit nároky na (kvalitní) záruku u zboží nebo služeb, které při předání nebo plnění neodpovídají právním předpisům nebo podmínkám smlouvy týkajícím se kvality. Kupující nemůže uplatnit nárok na záruku na chybu, o které věděl při uzavření smlouvy, ani na chyby, které měl mít kupující povědomí při uzavření smlouvy.

Pokud se prokáže, že produkt nebo služba byly vadné, má kupující nárok na opravu nebo výměnu, pokud plnění těchto nároků není pro prodávajícího nemožné nebo by to pro něj znamenalo nepřiměřené dodatečné náklady. Pokud kupující nepožaduje opravu nebo výměnu, může požádat o přiměřené snížení ceny, nebo opravit vadu na vlastní náklady nebo prostřednictvím jiné osoby, nebo v krajním případě odstoupit od smlouvy. Kupující může změnit svůj nárok na jiný typ záruky, avšak náklady na změnu nese kupující (včetně kupujících, kteří jsou spotřebitelé), pokud změna není oprávněná nebo na ni nedal prodávající důvod. Od smlouvy nelze odstoupit kvůli nevýznamným vadám, bez ohledu na to, zda je kupující považován za spotřebitele nebo ne.

Kupující může uplatnit nároky na záruku vůči prodávajícímu. Po zjištění vady je kupující povinen ji ihned oznámit. Kupující je povinen oznámit vadu a současně poslat prodávajícímu fotografii vadného výrobku. Pokud je kupující spotřebitel, musí být vada oznámena bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou měsíců od jejího zjištění.

Záruka na vady zaniká po jednom roce od data plnění. Pokud je kupující spotřebitelem, může své nároky na záruku uplatnit do dvou let od doručení (plnění). Po uplynutí lhůty pro promlčení již nelze uplatnit nároky na záruku. Náklady na plnění záruky – včetně nákladů na přepravu vadného zboží – nese prodávající.


4.2. Záruka na výrobky pro spotřebitele

Prodejce je odpovědný za výrobní a kvalitativní záruku na produkty, které prodává, v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (zákon č. 2013 V. o občanském právu), §§ 6:159-6:170.

Pokud kupující je spotřebitelem a produkt vykazuje vadu, má právo požadovat opravu vady nebo, pokud oprava není možná v přiměřené lhůtě a bez poškození zájmů spotřebitele, výměnu produktu od výrobce nebo distributora produktu (dále jen "Výrobce"). Toho práva může spotřebitel využít v případě, že produkt nevyhovuje kvalitativním požadavkům platným v době uvedení na trh výrobcem nebo neodpovídá vlastnostem uvedeným v popisu výrobce. V takovém případě si kupující může zvolit, zda se obrátí na výrobce nebo na poskytovatele. Podle uvedeného nelze uplatnit nároky na záruku a odpovědnost za vady současně a paralelně; spotřebitel může v případě úspěšného uplatnění nároku na záruku na produkt uplatnit svůj nárok na odpovědnost za vady u výrobce na vyměněný produkt nebo opravenou část.

Spotřebitel může uplatnit nárok na záruku na produkt do dvou let od uvedení produktu na trh výrobcem. Po uplynutí této lhůty spotřebitel toto právo ztrácí. Během této lhůty je spotřebitel povinen bez prodlení (do 2 měsíců) informovat výrobce o zjištěné vadě. Spotřebitel je odpovědný za škodu způsobenou prodlením při oznámení vady.

4.3. Pokud kupující je spotřebitelem, má nárok na záruku (garanci) u produktů s hodnotou vyšší než 10 000 HUF podle nařízení vlády č. 151/2003 (IX.22.) o povinné záruce na některé trvanlivé spotřební výrobky, které jsou uvedeny v jeho příloze.

Poskytovatel služby nese povinnost záruky u produktů, které dosahují hodnotového limitu stanoveného v § 2 nařízení vlády č. 151/2003 (IX.22.), podle Občanského zákoníku (zákon č. V/2013) a nařízení vlády č. 151/2003 (IX.22.), což znamená, že v průběhu záruční doby je odpovědný, pouze pokud prokáže, že příčina vady vznikla po plnění. Podmínky záruky jsou podrobně uvedeny v §§ 6:171–6:173 Občanského zákoníku (zákon č. V/2013).

V případě záruky (nebo garance) prodávající zaručuje, že během její doby bude produkt fungovat bezvadně. Prodávající je od povinnosti záruky osvobozen pouze tehdy, pokud prokáže, že příčina vady v okamžiku prodeje nebyla v produktu přítomna, ale vznikla po plnění. Doba záruky je jeden (1) rok od předání produktu kupujícímu. V případě záruky poskytnuté výrobcem může být doba záruky delší; podmínky záruky poskytnuté výrobcem si kupující může přečíst v záručním listu přiloženém k produktu.
 

1 (jedno) roční záruka se liší v závislosti na ceně výrobku:

  • Při prodejní ceně od 10 000 forintů do 100 000 forintů: 1 rok

  • Při prodejní ceně nad 100 000 forintů, ale ne více než 250 000 forintů: 2 roky

  • Při prodejní ceně nad 250 000 forintů: 3 roky

Na záruku (zejména na nároky uplatnitelné v rámci záruky) se vztahují rovněž pravidla pro uplatnění nároků na záruku kvality. Záruka neovlivňuje práva kupujícího, ani práva spotřebitele založená na jiných právních předpisech.

Kupující nemůže současně uplatnit nároky na záruku kvality a záruku z jednoho důvodu, ani nároky na záruku produktu a záruku současně, přičemž práva vyplývající ze záruky jsou nezávislá na právech uvedených v bodech 4.1. a 4.2.

Kupující (včetně spotřebitele) může uplatnit záruku pouze předložením originální záruky obdržené při nákupu nebo pokud záruka nebyla předložena nebo byla nesprávně vyplněna, předložením dokladu o úplné platbě ceny. Podmínkou uplatnění záruky je předložení dokladu o zaplacení celé ceny kupujícímu.

4.4. Záruka a záruka se nevztahují na závady, které lze přičíst následujícím okolnostem:

  • pokud produkt nebyl používán v souladu s jeho účelem, nebyly dodrženy pokyny pro použití, údržbu apod.,

  • pokud potřebné opravy nebyly provedeny nebo nebyly provedeny v určeném servisním středisku,

  • pokud byl produkt upraven nebo změněn,

  • pokud došlo k přirozenému opotřebení části,

  • pokud kupující nesplnil svou povinnost zmírnit škody (např. v případě, že kupující včas neoznámil zjevné vady produktu).

Pokud je oznámená nárok na záruku kvalitního zboží platná, náklady spojené s jeho plněním (např. poštovné) nese prodávající.

Prodávající není odpovědný za nepřímé škody, jako je ztráta zisku nebo příležitosti, v případě porušení těchto obchodních podmínek nebo smlouvy s kupujícím. Prodávající nenese odpovědnost, pokud nesplní své smluvní povinnosti (včetně dodávky produktů) v důsledku událostí, které jsou mimo jeho kontrolu, včetně požárů, záplav, bouří, jiných extrémních povětrnostních podmínek, vzpoury, stávky, nepokojů, války, nouzové situace způsobené pandemií a teroristických útoků.

5.

5.1. Řešení stížností

Kupující může předložit svou stížnost týkající se výrobku nebo jakékoliv činnosti nebo opomenutí prodávajícího, které souvisí s prodejem zboží spotřebitelům, ústně nebo písemně.

Prodávající je povinen písemně prověřit stížnost do třiceti dnů od jejího obdržení a poskytnout na ni věcnou odpověď a zajistit, aby odpověď byla doručena kupujícímu. Pokud prodávající stížnost odmítne, je povinen v odpovědi na odmítnutí uvedeného rozhodnutí uvést odůvodnění.

5.2. Další možnosti řešení stížností a právní ochrany

Pokud právní spor mezi prodávajícím a kupujícím není vyřešen prostřednictvím jednání s prodávajícím, následující možnosti právní ochrany jsou k dispozici pro kupujícího a spotřebitele:

Pokud spotřebitel zjistí porušení svých práv, má právo se obrátit na místně příslušný orgán ochrany spotřebitelů (podle místa bydliště spotřebitele). Kontaktní údaje místních úřadů jsou k dispozici na následujícím odkazu: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista.

Smírčí orgán

Spotřebitel může zahájit řízení před smírčím orgánem fungujícím při obchodní a průmyslové komoře, které se týká sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím ohledně uzavření a plnění smlouvy, a to podle místa jeho bydliště nebo místa pobytu. Pokud spotřebitel nemá bydliště nebo místo pobytu v zemi, řízení se bude konat u smírčího orgánu podle sídla prodávajícího. Spotřebitel však má možnost místo uvedeného smírčího orgánu zvolit jiný smírčí orgán pro řízení.

Kontaktní údaje smírčího orgánu příslušného pro sídlo prodávajícího (Jász-Nagykun-Szolnok) jsou:

Adresa: 5000 Szolnok, Verseghy park 8
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

6.

Prodávající používá osobní údaje poskytnuté kupujícím výhradně pro účely plnění kupní smlouvy a v souvislosti s tím: zpracování elektronické objednávky, doručení zboží, vystavení faktury, případné řešení reklamací. (Základ právního zpracování: nařízení EU 2016/679, čl. 6 odst. 1 písm. a)

Prodávající se zavazuje, že na požádání kupujícího smaže jeho osobní údaje ze své databáze.

https://naviforce.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44

7.

Prodávající je oprávněn jednostranně měnit podmínky těchto VOP. Na objednávky a smlouvy uzavřené potvrzením objednávky se vztahují VOP platné v době objednání a přijmutí, které byly předem specifikovány a přijaty kupujícím.

Pokud některá ustanovení smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, včetně těchto VOP, jsou zcela nebo zčásti neplatná nebo se stanou neplatnými, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení. Místo zcela nebo zčásti neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, které co nejvíce odpovídá ekonomickému účelu tohoto ustanovení.

Tyto VOP a smlouvy uzavřené s kupujícím se řídí maďarským právem.

Kupující při odeslání objednávky výslovně prohlašuje, že si plně přečetl(a) tyto obchodní podmínky a souhlasí s nimi.

Tento VOP je platný od 11. 11. 2023.

Na začátku stránky